Viikko-ohjelma:

Mukaan harjoittelemaan voi tulla milloin vain myös kesken kauden.  

Karate-Jutsu Juniorit 7-13v.
ma ja ke klo 18.00-19.00

Karate-Jutsu Aikuiset yli 14v.
ma ja ke klo 19.00-20.30

Kuntopotkunyrkkeily (yli 14v)
to 18.00-19.00 Naiset & Miehet

Circuit & Kahvakuula (yli 14v)
to 19.00-20.00 Naiset & Miehet

Vapaavuoro Su klo17-19 (tarkista aika Areenan vuorokalenterista)

Kausikalenteri 2021-2022:

  • Viikkoharjoitukset kuten yllä
  • Vko34 / Kausi alkaa kaikilla ryhmillä viikko-ohjelman mukaisesti
  • La 4.9. Syyskauden avajaiset
  • vko42 / Syysloma-ei harjoituksia
  • Vko50 /  Syyskauden vyökokeet – kausi päättyy kaikilla
  • Vko01 / 2022 Kausi alkaa kaikilla ryhmillä
  • Vko8 / Hiihtoloma ei harjoituksia
  • Vko19 / Kevätkauden vyökokeet
  • Vko20 / Kevätkausi päättyy kaikilla

Budoseura Sankukai Dojo:

Askola-Areena
Linnankoskentie 61
07510 Askola

Juniorit 7-13v.

Laji soveltuu loistavasti myös lapsille ja mukaan pääsee noin 7-vuotiaana. Juniorit harjoittelevat samoja tekniikoita pääsääntöisesti kuin aikuisetkin. Junioreiden harjoituksissa kuitenkin vaaralliset tekniikat (kuristukset, lukot jne.) , kuten myös asetekniikat, on jätetty kokonaan pois. Junioreiden harjoituksissa keskitytään pääsääntöisesti perustekniikoihin, kuntoiluun sekä venyttelyyn, leikkiä ja hyvää fiilistä unohtamatta.

Junioreille korostetaan myös selvästi, että harjoiteltavat tekniikat kuuluvat salille, eikä niitä käytetä koulussa tai vapaa-ajalla. Tärkeä slogan seurassa on “Kamppailija ei kiusaa!”

Kaikki harjoitukset toteutetaan turvallisesti, itseään tai harjoittelukumppania vahingoittamatta.

Aikuiset ja yli 14v

Monipuoliset harjoitusmuodot laajalla tekniikkaskaalalla; iskut, potkut, itsepuolustus, ju-jutsu, mattotekniikat ja vapaa kamppailu. Lisäksi harjoitteluun sisältyy fyysisen kunnon kehittäminen ja ylläpitäminen, joten joka harjoituksiin kuuluu lämmittelyä, venyttelyä, lajitekniikkaa, sekä lihaskuntoharjoittelua.

Kuntopotkunyrkkeily

Kuntoilupainotteinen treeni, kontaktia kaveriin ei oteta. Harjoittelu koostuu lämmittelystä, kuntoilusta, välineharjoittelusta, tekniikkaharjoittelusta ja loppujäähdyttelystä/venyttelystä.

Circuit & Kahvakuula

Kuntoilupainotteinen treeni, joka keskittyy lihaskunnon sekä kestävyyden harjoitteluun. Harjoitukset muodostuvat erilaisten apuvälinein (painot, kahvakuula jne) tehtävistä harjoitteista sekä omalla painolla tehtävistä liikkeistä. Jokainen harjoitus sisältää lämmitelyn, venyttelyn, kunto-osuuden sekä loppu jäähdyttelyn/venyttelyn.